PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : XETEC DTM-650 / NAVİGASYON



indirbekocum
13-01-10, 14:15
SELAM ARKADAŞLAR,Ben XETEC DTM-650 cihaz kullanıyorum. SD kartın içindeki Navturk programına baktım sanırım 2007 yılına ait bir yazılım. Çoğu zaman yetersiz kalıyor. Bu cihaza ait 2009 güncellemesi için yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler

TeknolojiSatanAdam
13-01-10, 14:45
hocam lütfen önce başlıklara bakın zaten var dı yaynlamıştık
http://www.ctrlpda.com/showthread.php?tid=8643
burda mevcut indirip karta atın bu kadar saygılar.

indirbekocum
13-01-10, 16:52
Sevgili Saftuccar,
Araç içi xetec GPS adlı başlıktan zaten o dosyayı indirdim. Fakat indirdiğim bu program güncelmi yani 2007 den daha mı iyi. Ayrıca bu dosya yı SD kartı formatlayıp direk içinemi atıcam??? teşekkürler...

TeknolojiSatanAdam
13-01-10, 21:28
en son sürüm ve 2009-09 haritası mevcut .direk sd karta at abim.

indirbekocum
14-01-10, 12:51
Sana çooook çoooook teşekkürler ediyorum. Şimdi arabadan geliyorum mükemmel ötesi oldu, gözlerime inanamadım. Süpersin kardeşim sağolll. SD karta navi programı dışında, mp3, fotoğraf ve film attım. Herşey tamam ama filmi seyredemedim. Filmin sadece afişi görünüyor ama video yok. Teşekkürler...

TeknolojiSatanAdam
15-01-10, 00:53
benim uzmanlığım bu kadar hocam gerisi seninle xetec arasında :D hayırlı olsun..

indirbekocum
15-01-10, 10:36
Tekrar tekrar teşekkürler

keremaslancan
16-02-10, 21:01
indirme dosya linki yok lütfen yardım

TeknolojiSatanAdam
18-02-10, 01:41
öm atıyorum :)

sg123
19-02-10, 19:49
SELAM ARKADAŞLAR,[/b]Ben XETEC DTM-650 cihaz kullanıyorum. SD kartın içindeki Navturk programına baktım sanırım 2007 yılına ait bir yazılım. Çoğu zaman yetersiz kalıyor. Bu cihaza ait 2009 güncellemesi için yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler

TeknolojiSatanAdam
21-02-10, 04:12
www.teknolojisatanadam.com

silverhawk07
01-06-10, 18:31
SELAM ARKADAŞLAR,Ben XETEC DTM-650 cihaz kullanıyorum. SD kartın içindeki Navturk programına baktım sanırım 2007 yılına ait bir yazılım. Çoğu zaman yetersiz kalıyor. Bu cihaza ait 2009 güncellemesi için yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler


arkadaşlar link i göremiyorum

silverhawk07
01-06-10, 21:41
arkadaşlar ben dtm 650 navigasyon güncelemesi indir mek için bir link göremedim.. yardımcı olabilirmisiniz

sacmasapann
10-06-10, 15:20
indirme dosya linki yok lütfen yardım


ben de link goremedim. YArdımcı olabilirmisiniz....

TeknolojiSatanAdam
10-06-10, 17:31
pm atınız

lutfudemirel
29-10-10, 00:52
link yok

mithat
28-11-10, 23:26
link görünmüyo

mithat
29-11-10, 15:15
link i bulamadık dostum

aydincik
15-04-11, 15:52
cdt dosyasını banada gönderebilirmisiniz. selamlar
gunaybey@hotmail.com

ertugrulmoral
09-12-11, 18:42
XETEC DTM-650 / NAVİGASYON 2011 güncellemesi varmı acaba ? tşk edrim