PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Touch 2 ana ekran hava durumu güncelleme sorunu



zopheal
05-04-10, 16:14
Arkadaşlar, touch 2 ana ekranda hava durmu göstergesi var. Otomatik güncelleme açık ve gprs bağlantısı sorunsuz çalışıyor ancak güncellemeyi sadecewifi dan yapıyor. Menülerde ki hava durumu sekmesinde güncelleme sorunu yok ama ana ekran güncelleştiriliyor demesine rağmen en son wifi ile neredeb bağlandıysam, oranın hava durumunda kalıyor. Atladığım bir ayar mı var acaba?

Teşekkürler...

clasmo
06-04-10, 09:59
tam bilğim yok bu konuda hiç denemedimde ama benim tahminimce güncelleme yapabilmesi için bir yerden kaynak veri alması gerekir bunun içinde ve wifi yada operatörün internet sağlayıcısının açık olması lazımki verileri güncelleyebilsin...

dediğim gibi hava durumuyla ilğili hiç denme yapmadım bu güne kadarda o kadar cihaz kullandım ama hava durumunu hiç kullanmadım .

Hattushil
06-04-10, 10:14
kardeş belki seçenekler arasındaki free connection yani ücretsiz bağlantıda güncelle seçeneğini aktif hale getirmişsindir.

zopheal
06-04-10, 10:29
O dediğin ayar nerede acaba, o tip ayara denk geldiğimi hatırlayamadımda.

Hattushil
06-04-10, 10:37
SPB Hava Durumunda varda bunda da öyle bişey olması lazım. Bende kurcalamadım ama bi bakıyım.
Kesin öyle bişeydir, yoksa birinde güncelleme yapıp diğerinde yapmaması biraz saçma olur.

zopheal
06-04-10, 17:21
Bulabilirsen çok sevinirim. Hava yağmurlu ama ekranda sırıtan bir güneş, gıcık bir durum :)

Hattushil
07-04-10, 17:48
hm anladım, bakıcam...
bende de şöyle bi sorun oluştu, türkçe paketi kaldırdıktan sonra hava durumu bölmünde (ana ekrandaki) yer bilgisi vermiyor.
ama diğer türkçe paketi kurulu iken veriyordu.

zopheal
07-04-10, 19:29
Ben paket falanda kurmadım hiç. Yer bilgisi var ama dediğim gibi wifi nerde bağlandıysa orayı gösteriyor sürekli.

Hattushil
10-04-10, 17:19
Resmi sitesinde bununla ilgili bir güncelleme yayınlandı.
Güncellemeye http://www.htc.com/www/supportdownloadlist.aspx?p_id=291&act=sd&cat=all bu linkten ulaşabilirsin.
Linkten indirdiğin .exe dosyasını bilgisayarın aracılığıyla hafıza kartına at, ordan herhangi dosya yöneticisi ile seçip kurabilirsin. :)

zopheal
12-04-10, 10:38
Bu güncellemeyi yapmadan spb mobil shell diye bir skin buldum ve kurdum. Hem güzel, hem de hava durumu istediğim gibi çalışıyor.

Güncelleme rom update falan yapıcam dedi, belki tüm ayarlar uçar diye uğraşamadım :) ama arşive attım ileriye yönelik.

Teşekkürler...

ilker_ege
16-04-10, 00:32
Resmi sitesinde bununla ilgili bir güncelleme yayınlandı.
Güncellemeye http://www.htc.com/www/supportdownloadlist.aspx?p_id=291&act=sd&cat=all bu linkten ulaşabilirsin.
Linkten indirdiğin .exe dosyasını bilgisayarın aracılığıyla hafıza kartına at, ordan herhangi dosya yöneticisi ile seçip kurabilirsin. :)


Merhaba,

Bu güncellemeyi kurmaya çalıştığımda .exe dosyasına tıklayınca "Geçerli bir Pocket PC uygulaması değil" şeklinde hata alıyorum. Karşılaşan oldu mu ?

haydarsan
20-04-10, 18:40
Resmi sitesinde bununla ilgili bir güncelleme yayınlandı.
Güncellemeye http://www.htc.com/www/supportdownloadlist.aspx?p_id=291&act=sd&cat=all bu linkten ulaşabilirsin.
Linkten indirdiğin .exe dosyasını bilgisayarın aracılığıyla hafıza kartına at, ordan herhangi dosya yöneticisi ile seçip kurabilirsin. :)


Merhaba,

Bu güncellemeyi kurmaya çalıştığımda .exe dosyasına tıklayınca "Geçerli bir Pocket PC uygulaması değil" şeklinde hata alıyorum. Karşılaşan oldu mu ?


Hocam uygulamayı telefonunuza atmayacaksınız. Bilgisayarla telefonu senkronize edip bilgisayar üzerinden .exe dosyasını çalıştırdığınızda telefona yükleme yapacak. Kolay gelsin.

cat
21-04-10, 17:03
peki bu programın hangisini inidreceğiz avrupa 1 mi avrupa2 mi asya olanımı hangisini indireceğiz

ilker_ege
21-04-10, 17:35
peki bu programın hangisini inidreceğiz avrupa 1 mi avrupa2 mi asya olanımı hangisini indireceğiz


Hangisini seçerseniz seçin aynı uygulamayı indiriyor diye biliyorum.

Europe 1 - 2 vs., uygulamanın download edileceği server'ın seçimi olsa gerek.

cat
21-04-10, 20:05
peki bu programın hangisini inidreceğiz avrupa 1 mi avrupa2 mi asya olanımı hangisini indireceğiz


Hangisini seçerseniz seçin aynı uygulamayı indiriyor diye biliyorum.

Europe 1 - 2 vs., uygulamanın download edileceği server'ın seçimi olsa gerek.


siz yükledinizmi. yukledi iseniz ana ekrandaki hava durumu çalıştımı

Hattushil
21-04-10, 20:51
kardeşim bende de aynı sorun vardı yaniii türkçe yamasını yüklemediğimde ana ekranda lokasyon bölümü çıkmıyodu. baya bi araştırdım sonra resmi sitesindeki güncellemeleri yükledim ve softreset attıktan sonra lokasyon bilgisi geldi. şimdi sorunsuz kullanıyorum...
bu arada europe 1 ve europe 2 seçenekleri sadece download yapacağın serverı belirliyor, onun için ikiside aynı güncelleme...

cat
21-04-10, 21:03
kardeşim bende de aynı sorun vardı yaniii türkçe yamasını yüklemediğimde ana ekranda lokasyon bölümü çıkmıyodu. baya bi araştırdım sonra resmi sitesindeki güncellemeleri yükledim ve softreset attıktan sonra lokasyon bilgisi geldi. şimdi sorunsuz kullanıyorum...
bu arada europe 1 ve europe 2 seçenekleri sadece download yapacağın serverı belirliyor, onun için ikiside aynı güncelleme...


teşekkür ederim şimdi deniyorum

cat
21-04-10, 21:12
güncellemeyi yaptım ama ana ekranda hava durumu bilgisi yine gelmedi. güncelleme yaptım, olmadı soft reset attım yine olmadı

cat
21-04-10, 21:13
yanlız güncellemeyi pc üzerinden yapıyorum. ama diğer hava durumunu güncelleyebiliyorum

Hattushil
21-04-10, 21:14
valla kardeşim neden olmadı anlamadım bende olmuştu, aynı şekilde arkadaşın cihazında da yaptık onda da softreset attıktan sonra geldi.
sanırım kullndığın romdan kaynaklanıyo.

cat
21-04-10, 21:16
cihazın üzerindeki orjinal rom.ben turkçe kullanıyorum ondanmı acaba.yada biyerlerden bir ayar yapmakmı gerekiyor

Hattushil
21-04-10, 21:18
türkçede sorunsuz getiriyor diye biliyorum
istersen bir reset at, ama bundan önce rehberini felan yedekle...

cat
21-04-10, 21:20
resette pek atmak istmiyorum aslında bakalım bi

Hattushil
21-04-10, 21:23
anladım
o zaman spb yedekleme gibi programlar kullanarak yedek al önce sonra reset at ve cihaz açılınca aldığın yedeği geri yükle, bu biraz daha işini kolaylaştırır.
gene bir sonuç alamazsan, kvk teknik destekle bi görüş derim.

cat
25-04-10, 13:15
tel resette attım yinede çalışmadı ana ekran daki hava durumu

cat
29-04-10, 22:51
arkadaslar ana ekrandaki hava durumu problemini çözdüm bende şimdi calışıyor asağıdaki linkde iki adet cab dosyası var yukleyin ben ana hafızaya yukledim sonra soft reset attım ana ekranda hava durumu geldi
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4643759&postcount=1265

zopheal
30-04-10, 12:17
Peki otomatik güncelleme ve yer bilgiside çalışıyor mu acaba? Yer bilgisi için hücre bilgilendirme açık mı?

cat
30-04-10, 19:47
bulunduğum yerin isimi geliyor. ben bu dosyaları yükledikten sonra hiç bir ayar yapmadım ana ekran da yer bilgisi ve hava durumu normal çalışıyor

DOBERDEN2009
30-04-10, 20:39
Merhaga arkadaşlar ana ekran için Analog saat yapacağımız bır program varmı varsa linki ile bılgı verecek yardımcı olacak
arkadaşlara teşekkür ederrim....

akifkaraca58
06-05-10, 00:11
arkadaşlar konu ile alakalı değil ama bir sorum olacak cihaza htc sitesinden uyku modunda da cevap vermesi için bir güncelleme yaptım cihazın yavaşladığını görünce kaldırdım fakat dil ingilizce oldu acaba problem nedir. eğer dil paketi silinmiş ise touch2 için dil paketi linki verebilir misiniz bulamadım da teşekkürler şimdiden...

kopa
06-05-10, 10:26
arkadaşlar konu ile alakalı değil ama bir sorum olacak cihaza htc sitesinden uyku modunda da cevap vermesi için bir güncelleme yaptım cihazın yavaşladığını görünce kaldırdım fakat dil ingilizce oldu acaba problem nedir. eğer dil paketi silinmiş ise touch2 için dil paketi linki verebilir misiniz bulamadım da teşekkürler şimdiden...

Yeni konu aç bence.

mustafakaranfil
23-05-10, 23:26
aaynı sorum bendede oldu ben düzeeltemedim yardım cı olurmusunuz